Utolsó kommentek

Érdekeltségeim

Hójelentés.hu - A megbízható forrás

Licenc

Creative Commons Licenc

Móri gála külsős szemmel I.

2006.11.26. 12:26 Thoer

Amikor elhatároztam, hogy elkezdem ezt a blogot írni  a legfőbb oka az volt, hogy kiváncsi voltam milyen is az. Aztán eszembe jutott, hogy a Blog.hu főoldalára is ajánlom majd pár cikkemet (ha belejövök, mert egyelőre hibahegyeket halmozok) és hátha szerzek pár új rajongót is a sportnak. Arra viszont nem is gondoltam, hogy bizonyos kényes témákban akár objektívebb is lehet mint a nagy portálok, lévén nekem ez csak hobbi, pénzem valószínűleg sosem lesz belőle. Ráadásul nem is vagyok közismert így talán Toto legfőbb dolga sem az lesz, hogy engem gyilkolásszon ha őszinte véleményt írok a gálájáról. Nem szándékom ugyan senkit megbántani, mert igyekezet volt, de a vélemény attól még vélemény.

Bővebben »

1 komment

Címkék: slimtrax

A bejegyzés trackback címe:

https://balhorog.blog.hu/api/trackback/id/tr7519199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roland77 2006.12.01. 12:41:49

Mindennel egyet kell értenem!
Igazából nekem tetszett a gála, bár elég sok volt az üresjárat a szerv. hiba miatt. A speaker pedig hatalmas LOL! :D
Mivel nem szurkoltam senkinek, ezért minden jó derbinek tudtam örülni. :)
süti beállítások módosítása