Utolsó kommentek

Érdekeltségeim

Hójelentés.hu - A megbízható forrás

Licenc

Creative Commons Licenc

Amatőr boksz, na de ennyire??

2006.11.30. 00:47 Thoer

(Utolsó frissítés: január 9, 21:49 - Sanyi is csatlakozott, Öreg Peru tereminfójára még várunk)

Nem kell megijedni, most mi kapjuk a Balhorgot. A profibox.hu aktív fórumozóinak egy jelentős része ugyanis összeröffen egy kis barátságos csetepatéra, ami egy kieséses 'verseny' lesz a 'px fórum bajnoka' címért. A dolog pikantériája, hogy a többség sosem bokszolt, egy kisebb társaság sosem bunyózott, a maradék nagy része pedig legalább 10 éve nem húzott kesztyűt vagy sérült. Szóval ez aztán minden lesz csak profi nem. Még szerencse, hogy nem kell végignéznie senkinek, különben valószínűleg váltva sírna és hahótázna, mi viszont -remélhetőleg- jól fogjuk magunkat érezni. (Ez a bejegyzés egyébként összefoglaló csupán, a legfrissebb információk a fórumból kerülnek összegereblyézésre.)

Bővebben »

61 komment

Címkék: px kupa

A bejegyzés trackback címe:

https://balhorog.blog.hu/api/trackback/id/tr8220110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roland77 2006.11.30. 07:27:23

Magasságom 188 cm, hogy amatőr boxoló lennék az túlzás! :) Inkább csak kiegészítésként bunyóztam, hogy csiszoljam a kéztechnikám! :D

Roland77 2006.11.30. 13:17:07

Hát sokkal! Mindennek lehet nevezni engem, de boxolónak nem! ;)

Tyson 4 Life 2006.11.30. 16:41:53

Jó a cikk. A rólam szóló részhez még annyit, hogy kb 186 cm körüli magas vagyok, és énis dohányzok. A múlthoz meg utcai verekedések és néhány sparring.

Edgegod · http://www.web.hu 2006.12.01. 15:59:30

Kiegészítésnek: 177cm magas és 71 kg vagyok.. Sasi 4 kg előnyt hajlandó vagyok adni..szóval fogyjon be szépen 75kgba....:).. Innetől rajta múlik..

Edgegod · http://www.web.hu 2006.12.01. 16:04:20

Jut eszembe..adambalogot nem hívjátok?:).. sok fórumozót ismerek, aki szivesen kiállna ellene :)

Roland77 2006.12.01. 16:37:16

Nekem nincs semmi gondom veletek pksz-es sráccokkal! Szóval én örülnék, ha ez valamelyest enyhítené a két oldal közti feszültséget!

Edgegod · http://www.web.hu 2006.12.01. 17:53:09

Roland

A feszültség mindig akkor indukálódik, amikor vki elkezdi pedzegetni, hogy ne legyen a két oldal között feszültség, a tobbiek pedig lereagálják, stb.. :)

(gyk: nincs szerintem senkinek gondja a másikkal... Sasi lenyúlta a pksz.hu domaint 4 évvel ezelőtt és minden ebből származtatható.... de ez már régi nóta)

Roland77 2006.12.01. 18:06:08

Akkor sorry! Csináltok amit akartok én tiszteletben tartom.

BlaZe 2006.12.01. 18:17:30

Buta ötlet lenne, ha a 2 oldal közösen szervezne egy ilyen "gálát"? Lehet a közös "munka" tovább enyhítené az amúgy sem létező feszültségeket :)

Az ötlet amúgy tetszik, hajrá :)

Roland77 2006.12.01. 18:27:03

Én benne lennék, de mások nevében nem igérhetek semmit! :( Ahogy látom a fórumotokat, az alapján te sem. A túlzott félelmeket sem értem igazán. Persze óvatosnak kell lenni, de edzettség nélkül esélytelen a részvétel mivel legalább 3*2 perc 3-4 meccsen keresztül. Aki már küzdött az tudja, hogy miről beszélek, ha valaki nem tudja szabályozni a légzését annak 1 meccs is sok lesz.

Thoer 2006.12.01. 18:54:42

Én is így látom. A px fórumon volt már szó egy esetleges px VS pksz gáláról is egy későbbi időpontban és ha Edgegod tart tőle hogy a dühöngő fórumosok meglincselik :D, szerintem jöhettek nyugodtan 2-3an. Mondjuk Romsy meg BlaZe, bár nem vagyok teljesen tisztában azzal, hogy ki-kit utál és miért. Őszintén szólva nem is érdekel, személy szerint semmi bajom veletek. Hozzáteszem én se érzem magam illetékesnek bármiféle engedélyezésben, de így tűnik fairnek.

Edgegod · http://www.web.hu 2006.12.01. 19:33:09

Thoer: ezt nem értem..miért tartanék én attól, hogy meglincselnek?

Romsy · http://romsy.uw.hu/index.php 2006.12.01. 19:36:01

Én egyelőre teljes mértékben elzárkoznék ettől az egésztől, kösz.

Edgegod · http://www.web.hu 2006.12.01. 19:38:17

Ja és szóljatok már Sasinak, hogy reagáljon vmit.. mert ezt a súly témát is tegnap ilyenkor megírtam már neki.. egy igent vagy egy nemet ennyi idő alatt már régen ki lehetne nyögni :)

Tyll Vietta · http://www.vietta-tattoo.hu 2006.12.01. 19:53:01

Üdv mindenkinek!

Egy barátságos érintőzésre baráti keretek közt kapható volnék, ezt szó szerint értem, semmi durvulás nélkül, mindegy milyen perc és súly összeállításban, magáért a játékért. A pksz fórumain előfordulok, a px lapot pedig naponta olvasom. Nagyváltósúlyban tartózkodom jelenleg, a magasságomat magam sem tudom. :)
Egyedül a Pesti helyszín lenne macerás, de talán megoldható.

BlaZe 2006.12.01. 19:54:01

Roland igen, de abban igaza van PTM-nek, hogy felkészülés nélkül nem szabad odaállni és nem szabad odaengedni se. Bár ezt gondolom úgyis tudja mindenki, aki elvállalja, de ha ebből valóban lesz valami, akkor erre azért oda kéne figyelni.

A ki-kit utálba nem vagyok benevezve, én tudtommal mindenkivel jóban vagyok, úgyhogy nem tudok nyilatkozni :) De reményeim szerint egy ilyen megmozdulás a világbékéről szólna :)

Roland77 2006.12.01. 19:57:03

Üdv Vietta!

Gratulálok az első meccsedhez! Nagy király vagy!
Régóta szurkoltam neked, hogy sikerüljön az álmod.
Részemről ok!

Thoer 2006.12.01. 19:59:53

Edgegod: Csak poén volt. Őszintén szólva az indulók nagy része két napja azt se tudta hogy ki vagy. Nekem rémlett a név meg az avatar, de ennyi.

Romsy: Remélem nem vetted személyeskedésnek, csak ti írtatok ide először.

Blaze: Eleve Barátök-közt rajongó kondival senki nem bokszol végig egy menetet se. Szerintem sokan ki fognak fulladni, de mindenki fog készülni valamilyen szinten. Egyébként írtam hosszabban a fórumotokra.

Thoer 2006.12.01. 20:06:41

Tyll Vietta: örülnénk ha jönnél, bár a bajnokság feltételeinek - ha jól sejtem - nem felelsz meg. Egy kis bemutatót azért szívesen látnánk, meg utána beszélgetés is lesz nyílván. Na és ha pest nem jó, akkor mit javasolnál? Gondolom akkor vagy Debrecen vagy Sopron szintén kiesik... :)

Tyll Vietta · http://www.vietta-tattoo.hu 2006.12.01. 20:16:55

Üdv mégegyszer!

Bocs srácok, nem olvastam végig a feltételeket, és korábban írtam, mint tudtam volna miről is van szó.

Tyll Vietta · http://www.vietta-tattoo.hu 2006.12.01. 20:34:15

Hello Roland!

Köszi a szurkolást, igazán megtisztelő, meg sem érdemlem! :)

Igazság szerint nekem játék volt az egész, egy adósság önmagamnak, tehát nem tekinthető egy nagy eredménynek, hogy végre volt egy hivatásos meccsem. Viszont annyira szeretem magát a sportszerű játékot, hogy szívesen csinálom, és amíg lehet, addig foglalkozom vele.

Üdv,

T

Romsy · http://romsy.uw.hu/index.php 2006.12.01. 20:45:48

Thoer: nem veszek én személyeskedésnek semmit, nem kell félteni :D
Csak megjegyeztem, hogy nem kívánok részt venni egy ilyen rendezvényen, így ha mondjuk megsérül valaki, semmiképpen sem vagyok felelősségre vonható. A másik ok, hogy számomra akkor hívák a sportot boksznak, ha olyanok művelik, akik azért foglalkoznak vele vagy 10 éve. Az sem focimeccs, amikor az ovi udvarán rugdossák a gyerekek a gumilabdát.

Mondjuk ha Viettának szüksége van lemérni mit bír ki fejen, majd valamikor segítek tesztelni (a támadást máson kell gyakorolnod). Csak barátilag, hogy ne érjenek meglepetések majd az éles meccseken :D Azért vagyok olyan erőben szerintem, mint egy nagyváltósúlyú :D

Thoer 2006.12.01. 20:56:53

Romsy: Van benne valami, bár az első hozzászólásodból másfajta hangnem érződik. Gyanítom a px-en se mindenkinek tetszik az ötlet, de szerencsére ez ilyen szabad világ, na meg a gyerekek is szeretik kergetni a labdát akkor is ha fogalmuk nincs mi az a les...

Romsy · http://romsy.uw.hu/index.php 2006.12.01. 21:09:57

Ez is egy megközelítés, de az is, hogy a gumilabdás meccseken szoktak utána a homokozóban balhézni :D

Camo 2006.12.01. 21:53:41

Szóval hiány van naturális nehézsúlyúakból? :)

Roland77 2006.12.01. 21:57:05

No akkor némi adalék:
10 éves koromban kezdtem el küzdősportokkal foglalkozni. Először birkóztam, majd megkaptam a suliban az első egyesem így vége lett a karriernek. Nem egész 1 év volt. Jött a karate. 3. kyu vizsgám sikeres volt. Túl statikusnak tűnt nekem a karate, ezért elkezdtem thay boxolni, /itt jártam le 3 hónapot box edzésre :)/ Ezek után csak érintettem a kempót és a kungfut. Most barantázok hébe-hóba. Itt rangom nincs mivel még nem voltam versenyen.

Roland77 2006.12.01. 22:12:16

A barantáról csak annyit, hogy ez inkább hagyományőrzés, mint küzdősport. Aki ismeri annak nem mondok újat, de tök jó buli!

Sasi · http://www.profibox.hu 2006.12.01. 22:43:09

Kis hazudós simlis barátunk máris beindult. Mikor és hová írta a súlytémát? Ki, milyen domaint nyúlt le? Évek óta hazudsz te kis patkány, remélem szenvedélybetegségeid már a múlté, és nem fogod telesírni az internetet ha ismét eldádázlak.

Edgegod · http://www.web.hu 2006.12.01. 23:05:42

:)

jesszájnó :) a hiúságban mindig lehet bízni :)

ui: a súlytémát mancs által küldtem..

a simlis patkány

Sasi · http://www.profibox.hu 2006.12.01. 23:21:25

Súlytémát senki sem hozta fel, én hoztam fel péntek kora délután a fórumon. Ha kihívsz, ne akarj feltételeket szabni, de ha feltételeket szabtál, akkor győzödj meg előtte róla, hogy eljutott-e hozzám.

Simlis patkány vagy, mert szemtől-szembe már nem ismétled meg azokat, amelyeket különböző helyekre felírsz, hanem valami félreértésről hadobálsz, mint augusztusban!

UFF, beszéltem.

JollyDee · http://www.profibox.hu 2006.12.02. 12:29:53

Edge,

Már megint olyanba kötsz bele amit te is nagyon jól tudsz, hogy gépelési hiba (hado(B)álsz - hado(V)álsz) mivel a V és a B egymás mellett helyezkedik el a klaviatúrán ilyet én észre sem vennék. Ezzel is csak magadat járatod le.

PS: Kár hogy Romsy elzárkózik a témától, de három embert is tudok aki szívesen összemérné vele az erejét.

Romsy, ha tökös gyerek vagy akkor nem futamodsz meg és vállalod a megmérettetést.

J.D.

Romsy · http://romsy.uw.hu/index.php 2006.12.02. 12:49:42

Jollykám, ez nem megfutamodás, vagy tökösség kérdése, nekem nincs kinek bizonyítanom.

Mellesleg ne üzengess, amikor találkoztunk meg volt a lehetőséged, hogy behajtsd a sérelmeid, de nem hogy hozzám szólni, de még rámnézni sem nagyon mertél... Innentől nekem nem vagy téma (előtte sem voltál). Nekem nincs veled semmi bajom, de nem célom barátkozni, ezért nincs is neked túl sok mondanivalóm.

Ha már tökösség, hogy is volt, amikor nagyszerű találkozásunk után hazaértél és egyből ültél is a géphez írni a fenyegető emailt. Na kinek kérdéses a "tökössége"?! Szerintem hanyagolhatsz nyugodtan... Tudod mit, ne is válaszolj. Úgysem kommunikálsz ilyen emberekkel :D

Edgegod · http://www.web.hu 2006.12.02. 13:05:00

Jolly

Ha elírás volt akkor szorri.. bár a google-n rákerestem és itt-ott mennek viták arról, hogy hadovál a helyes vagy a hadobál..szóval lehet hogy mégis csak létezik ez a problémakör :) de különösebben nem foglalkoztat a téma...

Thoer 2006.12.02. 13:33:00

Azért örülök, hogy felületet nyújthatok a két konkurens oldal egymás anyázásához.

Kicsi vagyok én ahhoz, hogy megmondjam a frankót, meg tudom, hogy régi és csak részben személyes okokra vezethető ez mind vissza, de azért elég szomorú. Sajnos ti ezt már valószínűleg nem látjátok... :(

Santos · http://www.profiboksz.hu 2006.12.05. 12:21:56

Konkurencia szónak csak ott van jelentése, ahol az emberek pénzt kapnak azért, hogy üzemeltetik az oldalt. Amíg valaki saját pénzét és szabad idejét feccolja valamibe, addig konkurenciáról nem beszél...

Az, hogy Romsy nem fog odaszaladni és ringbemászni a px.hu-s "barátai" szórakoztatása céljából, az meg engedtessék meg neki. Témától történő elzárkózása teljesen érthető. Én is tudok számomra hasznosabb elfoglaltságot találni tavasszal (is).

Az, hogy Edge és Sasi nem kedvelik egymást, az ő magánügyük (úgy érzem ez már túlnőtt azon az eredeti problémán). Hiába nyer az egyik vagy a másik, a vélemények úgysem fognak változni, max egyikük úgy érzi majd, hogy elégtételt vett a másikon. Ha ők ezt vállalják, akkor hajráf.

Ezt a pksz vs px rangadót ne erőltessük. Felesleges. Akiket ismerek, azoknak nem okoz örömet mások kéjes ütlegelése, és az eredmény nem fog az égvilágon semmilyen jelentéssel, következtetéssel bírni.

A szerény véleményem az egészről az, hogy mind a személyes "szuperrangadók", mind a px bajnoka övért kiírt meccsek el fognak durvulni, és nem fogjátok kézben tartani az eseményeket. Az edzéseken egy komolyabb suhintás után úgy lehord egy komolyabb edző, hogy a leteszed a hajad. Mindenki reménykedjen, hogy ne történjen semmilyen sérülés... Nem edzettség kérdése egy jó kis agyrázkódás, agyvérzés, stb.... Egyetértek Romsy 2006.12.01. 20:45:48-val.

Maradok alássan:

183cm, 95kg, háttér - maradjon - ismeretlen, és továbbra sem fogok senkivel verekedni

Thoer 2006.12.05. 14:09:00

Ne haragudj Santos, de tudtommal mindkét oldal tartalmaz fizetett hirdetéseket, mindkettő ingyenesen hozzáférhető és a szolgáltatott tartalom témájában azonosnak tekinthető. Akkor miért nem állja meg a helyét szerinted a konkurencia szó?

Nem emlékszem, hogy bárki kötelezővé tett volna Romsy számára bármit. Sőt továbbmegyek, nekem Romsy soha egy szalmaszálat nem tett keresztbe, úgyhogy véletlenül sem rosszindulatúan invitáltam. Arról már nem is szólva, hogy ha jól emlékszem azt kérdeztem, hogy nem kíséri-e el Edgegodot, nem azt hogy bunyózik-e.

Px Vs Pksz lefújva - csak halkan jegyzem meg, hogy említésnél komolyabb szinten ez a téma sosem volt.

Reménykedni fogunk, köszi a féltést!

Santos · http://www.profiboksz.hu 2006.12.05. 16:00:43

Thoer, nem neked szólt, bár gondolom ezt az utolsó pár hozzászólásból te is leszűrted.

A "tudtommal" egész pontos megfogalmazás, ugyanis a főoldalon lévő szponzorok felajánlásait a tippjáték győztesei kapják meg (lásd: www.profiboksz.hu/cikk.php?id=439), míg az összes többi költséget az oldal szerkesztői viselik széles vigyorral az arcukon... Mik meg nem történnek ebben a fránya "vadkapitalizmusban"... ;)

Pácse,

S.

Thoer 2006.12.05. 17:18:41

Konkurenciát itt csak én említettem, de ha nem nekem szólt akkor bocs, viszont a konkurencia nem arról szól, hogy te meggazdagodsz-e vagy sem.

(Más kérdés, hogy ha ennyit tudtok szerezni az oldal hirdetéseivel akkor nagyon megéri nálatok hirdetni. Még lehet, hogy kereslek titeket ezügyben...)

Roland77 2006.12.06. 04:13:18

Santos!
Abban teljesen igazad van, hogy rossz ötlet volt titeket megszólítani, bár én jelképes baráti jobbként fogtam fel. Nem értem, hogy honnan vettétek azt, hogy mi szemét módon akarunk veletek viselkedni? Bár lehet, hogy mindenki magából indul ki? Néhány idézet tőletek:
"... A legszebb az egészben, hogy a pontozók px.hu-s arcok..."
"Nem számít ki a pontozó. Ki kell csapni!!!"
"....Egyébként én ha hátrányban lennék, tuti meghúznám jól az ütéseket... és nem a leléptetés miatt. Rövid az a 3x2 perc. Ráadásul a kölcsönös tiszeletről, és megbecsülésről nem is beszéltem..." /pedig ezen érdemes lenne elgondolkodni!/

Azt a komolyabb suhintás, edző, haj szöveget te sem gondoltad komolyan ugye?

Maradok tisztelettel.

Edgegod · http://www.web.hu 2006.12.06. 10:45:55

Roland

Santos kicsit túl komolyan vette szerintem az egészet.. (ráadásula "konkurencia" kérédsében sem vele értek egyet, hanem Thoerrel:) és azt hogy "szemét" módon ki akar viselkedni ne vedd magadra.. vagy rátok.. az igazából egyetlen személynek szólt.. és aki a blogot olvassa az úgyis tudja kiről van szó ...

Santos · http://www.profiboksz.hu 2006.12.06. 12:12:04

Nem tudom hol írtam, hogy "szemét módon akartok velünk viselkedni"... Ha így jobban alszik bárki is, akkor: igen, magamból indulok ki, mert én ilyen szemét (patkány?) vagyok. (...) Csak remélni tudom, hogy pártatlanul és felelősségteljesen tudja Jolly (most látom, hogy összekapott id. Peruval...) végigbíráskodni az Edge vs Sasi meccset (azok után amilyen reakciókat hallottam aznap este azon a bizonyos helyen), és ha valami csúnya dolog történik, akkor mások is időben szólnak, lépnek, cselekednek, hogy ne legyen komolyabb baja senkinek. Erről volt szó, nem másról, és szerintem értették azok akiknek szólt.

Roland, engem idézel (kivéve a "kicsapós" részt), nyugodtan írd hozzá. Még mindig úgy gondolom, hogy ha valminek tétje van, akkor mindenki odateszi magát. Aki nem, az minek indul? Nem?

A personal issue-nál az egyik fél így készül:
"... az biztos, hogy az illetőt annyiszor és olyan erővel igyekszem majd megütni, hogy lehetőleg a padlóra kerüljön."
Nem kell idézetekkel messzire menned...

A "Legszebb az egészben..." rész úgy született, hogy ismerem az ellentét okát, és célszerűbbnek látnám pártatlan fél közreműködését bizonyos okokból (nem feltétlen azért, mert nem bízom meg pl. Jolly szakértelmében)... Bár nekem tök mindegy, ha nekik ez kell, akkor kapják meg. Panem et circenses! :)

A komolyabb suhintásért én több helyen is kaptam a fejemre. Nagyon balesetveszélyes hobbistáknál, ha valaki erőből dolgozik, és nem tudja visszafogni magát. Én nem tudtam, szerencsére nem történt soha semmi baj. Komolyan gondoltam.

Részemről lezártam.

Csak finoman, és érezzétek jól magatokat! ;)

Üdv:

S.

cezi 2006.12.07. 14:41:21

te jolly, miert mas fulevel vered a csalant? miert nem te hivod ki romsyt? arra biztos ugrana >:)

Roland77 2006.12.08. 00:11:20

Santos!
Valóban nem írtad, hogy szemét módon akarunk veletek viselkedni, de a hozzászólásaitokból az jött le. Az, hogy ki jön el és ki nem mindenkinek a magánügye. Ettől nem lesz gyáva + ilyenek.
Már az elején leszögeztük, hogy mindkét félnek hajlandóságot kell mutatnia.
Ezt bulinak szervezzük semmi másnak. Aki meg fél attól, hogy eltalálják tudom ajánlani a békésebb sportokat/bár a box is elég békés szvsz. Inkább hasonlít a párbajtőrhöz, mint az MMA-hoz./

peace

Edgegod · http://www.profiboksz.hu 2006.12.13. 20:22:19

Thoer

Miért nem frissíted mostanában az infókat? Ez a Öreg Peru vs Toto meccs meglesz egyáltalán? Az tényleg érdekes lenne. Márc. 3 részemről amúgy jó dátum.. ha tényleg az lesz.

Thoer 2006.12.14. 10:59:38

Jogos, de kicsit el vagyok havazva. Meg tegnapig nem sok konkrétum volt. Délután frissítek, meg este cikk is lesz.

Thoer 2006.12.14. 11:00:35

Illetve bocsánat, nem cikk hanem új bejegyzés. :)

Thoer 2006.12.15. 00:34:41

Félnap csúszásban vagyok, de frissítettem a px kupát.

Nadzsi1 2006.12.17. 22:34:43

Az egész kupa egy baráti összejövetelről szólt (és egy kis mozgásról). Senki nem szidta a px-en a pksz-eseket. Én kb 2-3 hónapja tudtam meg, hogy létezik a pksz. És jó volt látni, hogy olyanok is írnak oda, akiknek nevüket olvastam már a px-en is. Viszont a pksz-en olyan px gyűlöletet olvasok, hogy az csak na. Romsy-nak igaza van és joga így dönteni. Valószínűleg Eminem is fórumozna a mai napig, ha ezt merte volna válaszolni Tyson kihívására.
Ja, és Thoer! Frankó amit művelsz, jó ez a bolg! :)
(azt hallottam készül a jobbhorog.blog.hu is :DDDDD
Mindenkinek üdv.: Nadzsi1

Thoer 2006.12.19. 13:57:55

Köszi Nadszsi1!

Sajnálom, hogy már egy bő hete nem tudok írni, de gondolom sokan átélik mostanában a karácsony/a vizsgaidőszak vagy a szünet előtti munkadömpinget. Nekem sikerül mindháromból szerezni egy keveset. :)

Edgegod · http://www.profiboksz.hu 2006.12.20. 12:16:21

Thoer

Látom többen vacilálnak..remélem azért nem marad ela gála.. főleg mert már én is elkezdtem a héten készülni rá :)

ui: a px megint remek.. tegnap beírtam egyből whitakert a fotós rejtvényeknél és azóta sem jelent meg.. tényleg olyan hozzászólás amit ki kell moderálni mert bárkit is sért :) ezek után hector camachot már be sem írom..

Thoer 2006.12.20. 12:34:53

Indulóként biztos többen visszalépnek majd és meg kell még beszélnünk pár dolgot, de egész biztos megtartjuk az 'összejövetelt'.

ui: Ha jól vettem ki a korábbi hozzászólásokból, akkor nem addig nem jelenik meg a hozzászólásod, amíg nem engedélyezik. Gyanítom az ilyen jellegű hozzászólásaid idővel látszani fognak... Egy picit még abban is reménykedem, hogy egy szép napon csak röhögni fogtok ezen az egészen, bár effelől komoly kétségeim vannak. :(
Azért jár a piros pont a megfejtésekért! :)

Roland77 2006.12.20. 14:21:23

Én biztos megyek, mint résztvevő.
Erre lehetett számítani, hogy páran majd visszalépnek.
Szerintem örülhetünk, ha lesz 4 pár, de mindenképp meg lesz tartva max leszünk hatan! :)

Nadzsi1!
Te tartod a kapcsolatot Eminemmel. Mi van vele mostanában?

Nadzsi1 2006.12.20. 18:17:28

Sajnos nem vette fel velem a kapcsolatot. Amíg Supras jól "megedzi" Tyson-t, addig Eminemnek már csak emléke marad. Én felajánlottam neki, hogy szívesen segítek, de sajna nem jelentkezett. A fórumon mindig neki drukkoltam :D de sajna, semmi nyoma... ezt halkan gépelem be, nehogy meghallják, de már azt hallottam, hogy Tyson 4-es 5-ös kombinációkat gyakorlolja már, és elég jól! :( de pssssssszt ;) nem hallottatok semmit :)
Apropó, ha jól boxol, akkor Id. Balzsay lehet, hogy beveszi a lyukas 75kg-ba, mint válogatott

edgedoggy dogg · http://www.profiboksz.hu 2006.12.25. 18:48:19

Írja be vki hitmannak már, hogy James Braddock :)

Ja és kellemes ünnepeket mindenkinek.... Sasinak jó fogyókúrát... én 2 kilót felszedtem eddig az ünnepek alatt..szóval 73-ra át lehet írni :)

Thoer 2006.12.27. 16:26:08

edge, gyüjtöd a pontokat? :)

Nálam 3...

Edgegod · http://www.profiboksz.hu 2006.12.31. 17:46:46

Thoer

Ja.. gyüjtögetem.. még Tibibácsitól is várok néhány pontos labdát...

Az a fürdős Michalczewskis sztori meg mindenképpen sántít. Legalábbis abban biztosan, hogy még nem volt addig földön Darek..95-ben Dominguez is úgy lecsapta, hogy öröm volt nézni...

Thoer 2007.01.03. 12:15:12

Előbb tudom, veszek neked karácsonyra! :)

:) Valahogy így születnek a legendák. De a zuhanyzóban ütő csóka engem is a Kokora emlékeztett, csak nem értem rá beírni akkor.
süti beállítások módosítása