Utolsó kommentek

Érdekeltségeim

Hójelentés.hu - A megbízható forrás

Licenc

Creative Commons Licenc

Móri gála külsős szemmel II.

2006.11.27. 16:19 Thoer

Nézzük tovább a Móri gálát. A kövezkező meccsen a székesfehérvári Jónás Zsolt és a belarusz Yauhen Kruhlik lépett szorítóba és a meccs többünket a Mészáros Bandi - Stanislav Merdov mérkőzésre emlékeztett. Itt is kőkemény és magas exszovjet szórta a magyar fiút és néha már fájt nézni a bombáit és ahogy kerülgette az egyébként nagyonis agresszív Jónás támadásait nyiklő-nyakló mozdulatokkal. Szintén hasonló volt, hogy Yauhen is fokozatosan vette át az irányítást a meccsen és a meccs haladtával éleződött ki a különbség igazán. Azért szerencsére nem volt annyira nagy a magasságkülönbség és ebből fakadóan a meccs is szorosabb volt mint az említett Mészáros meccs.

Bővebben »

6 komment

Címkék: slimtrax

A bejegyzés trackback címe:

https://balhorog.blog.hu/api/trackback/id/tr9219513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Romsy · http://romsy.uw.hu/index.php 2006.11.30. 22:10:26

"Mi csak azon csodálkoztunk, hogy az apja (Toto) miért nem dobja be a törölközőt, mert mi már rég kiabáltunk hogy állítsd már le!"

Én tudom miért... A Michal Roman (1-6-0?) elleni meccsén voltam kinn, ott mind a négy menetet simán bukta, hármat jobb helyeken 10:8-ra és döntetlen lett.

Thoer 2006.12.01. 09:58:30

Igen, hasonlót hallottam Móron én is, de nekem ez valahogy nem magyarázat. Én elhiszem, hogy részrehajlóan ítélik meg a meccs alakulását, de amit az a gyerek kapott azt nem lehetett nem elég reálisan látni. Meg mégiscsak az apja a Toto, lehetne benne nagyobb a féltés mint a bizonyítási vágy szerintem...

Roland77 2006.12.01. 12:25:07

Romsy!
Ezek szerint már Te is láttad meccselni kis Totot.
Szerinted a tűz nem hiányzik a szeméből?

Romsy · http://romsy.uw.hu/index.php 2006.12.01. 12:32:39

Roland77: szerintem az nem tűz kérdése, hogy valakit egy 1-6-os ellenfél így "lealáz". Többek mondták, hogy korrekt pontozások mellett már legalább 5-6 veresége lenne, de én csak egyszer láttam, ezért csak egyet tudok megerősíteni. Azt sem tudom, hogy motiválja-e valami, de felhozóembernek sem lenne túl jó szerintem.
Egyébként azt a meccset állítólag a bp tv is leadta felvételről (nincs bp tv-m) pár héttel később.

Roland77 2006.12.01. 16:43:12

Arra próbáltam célozni, hogy mintha erőltetve lenne neki a box! 3 meccsét láttam eddig, de nálam egyiket sem nyerte meg, ami most ki is bukott!

atibox 2006.12.09. 15:26:22

hozzászolnék itt is a mori gálához.
már irtam pár sort az elöbb.
csak most láttam elöször bunyozni kis Totot de az elsö percben láttam hogy nem fogja birni.
ellenfele sorozatban ütötte a balfelütéseket csapottakat amivel rendre be is talált.
fizikálisan és kondicionálisan sem volt felkészülve ha nem kap ki a negyedikben akkor a hatodikra ugy elkészült volna az erejével hogy nem tudott volna kijönni a sarokbol.a második menetben tudtam hogy a negyedik menetet nem fogja tulélni és be is jött.
az edzönek kellett volna tudni mire képes a fia.
ha másképp látta akkor nem ért hozzá.
nem volt nagy szám az ellenfele de ha igy járt ezzel akkor mit akarna nemzetközi szintem.
szerintem edzöi hiba volt a vereség az övé is meg krisztáé is ha nem tudja felkésziteni a versenyzöket inkább hagyja abba mert az életükkel játszik
nem kell magarázkodni láttam amit láttam.
nem voltak felkészitve a versenyzök!!!!!!
atibox
süti beállítások módosítása